Design Thinking – Kako da stvarate proizvode koji ljudi žele

Pogledajte predavanje pod nazivom: "Design Thinking – Kako da stvarate proizvode koji ljudi žele" koje je održao Milovan Dekić, jedan je od pionira primjene istraživanja korisničkog iskustva na mobilnim igrama u jugoistočnoj Evropi.

Milovan je podijelio praktične savjete i alate koje svakodnevno koristi u radu a predavanje je obuhvatilo proces Design Thinkinga kroz pet ključnih faza:

  • Empatija – Istraživanje i identifikacija problema korisnika.
  • Definisanje problema – Jasno formulisanje problema koji treba riješiti.
  • Generisanje ideja – Kreiranje različitih rješenja problema.
  • Prototipiranje – Brza i ekonomična izrada prve verzije ideje.
  • Testiranje – Fokus na testiranje prototipa i dobijanje povratnih informacija.

Predavanje "Design Thinking – Kako da stvarate proizvode koji ljudi žele" je održano u okviru App takmičenja koje se istovremeno održava u Bosni i Hercegovini, Srbiji i Crnoj Gori.

Organzator predavanja je m:tel Crna Gora a pogledajte ga klikom na sliku:

 
Milovan Dekić je iz Srbije i jedan je od pionira primjene istraživanja korisničkog iskustva na mobilnim igrama u jugoistočnoj Evropi. Ovaj talentovani, obrazovani čovjek karijeru je započeo predavanjem sociologije na univerzitetu. Njegova interesovanja se uglavnom vrte oko razumijevanja ljudskog ponašanja iz perspektive bihevioralne ekonomije.
Objavljivao je radove u časopisima uglavnom fokusiranim na teoriju bihevioralnih igara, analitičku sociologiju i istoriju društvene misli. Milovan je bio prvi istraživač korisničkog iskustva na svijetu posvećen popularnoj fudbalskoj menadžerskoj igri Top Eleven. Trenutno je vođa istraživanja korisnika u Nordeusu.
Milovan od prvih dana druženja sa korisnicima i igračima mobilnih igara, fokusiran je na ono što bi trebalo da bude najbolji pristup, ne samo da bi razumio korisnike, već da iskoristi svoja otkrića kako bi zadovoljio poslovne potrebe. To ga navodi da se bavi sledećim temama – Design Thinking and Research Sprints.
Кoristeći dizajn razmišljanja i promovišući dizajn usredsređen na korisnika, on je razvio holistički pristup koji je veoma važan za donošenje poslovnih odluka: počevši od razumijevanja problema korisnika, pokušavajući da angažuje druge u rješavanju ovih problema i na kraju testirajući poslovne ideje kako bi provjerio da li imaju smisla iz korisničke perspektive.
Svoja iskustva sumirao je u knjizi Design Thinking (2020.), koju je napisao u koautorstvu sa Markom Jevtićem.
 
Teme kojima se bavi su:
  • startapovi
  • korisničko iskustvo
  • dizajnersko razmišljanje
  • istraživanje i testiranje poslovnih ideja
  • mobilne aplikacije
  • web lokacije