5. m:tel app takmičenje
Nove generacije programera predstavile kvalitetne aplikacije u petom ciklusu m:tel App takmičenja za srednjoškolce iz Bosne i Hercegovine u kreiranju mobilnih aplikacija za Android ili iOS.
Peti ciklus je obilježio veliki broj timova sa inovativnim idejama i kvalitetnim aplikacijama, a za najboljih pet na državnom nivou odabrane su aplikacije iz Banjaluke, Modriče, Visokog, Gradiške i Doboja.
U februaru 2022. godine, ovo su bile pobjedničke aplikacije na nivou BiH:
Tim Fokus Pokus, Gimnazija Banja Luka, aplikacija “SteamGate”
SteamGate je mobilna aplikacija koja upotpunjuje iskustvo istraživanja i učenja raznih naučnih polja. Koristeći tehnologiju proširene realnosti (Augmented Reality) aplikacija podiže stepen lakoće razumijevanja STEAM oblasti (Science, Technology, Engineering, Art, Math) i olakšava usvajanje novih znanja. Koristeći dostignuća tehnologije proširene stvarnosti, korisnik aplikacije pred sobom može razgledati različite vrste životinja, biljaka i gljiva, organe u ljudskom tijelu, mikroorganizme, nebeska tijela i vještačke satelite, moderne elektronske komponente, hemijska jedinjenja ili najpoznatije optičke iluzije. Uz svaki model date su i korisne informacije.
Tim Widgetry, Srednjoškolski centar „Jovan Cvijić“ Modriča, aplikacija “Dnevnik pčelarstva”
Dnevnik pčelarstva je moderna aplikacija namijenjena pčelarima. Ona im pomaže u sistematičnom praćenju evidencije obavljenih radova za svaki pčelinjak i košnicu ali i da dobiju informacije u realnom vremenu o atmosferskim prilikama na mjestima gdje se pčelinjaci nalaze. Uz aplikaciju je izrađena i digitalna vaga pomoću koje pčelar može pratiti promjenu stanja težine košnice, usluga video nadzora nad pčelinjakom, vještačka inteligencija za otkrivanje prisustva grinja i mnoge druge korisne opcije.
Tim #danebaguje, Mješovita srednja škola „Hazim Šabanović“ Visoko, aplikacija “myTour”
myTour aplikacije je interaktivni turistički vodič koji će korisnicima pružiti sliku Bosne i Hercegovine sa svojim kulturnim i prirodnim bogatstvima. Pomoću aplikacije mogu se pronaći informacije o preko stotinu gradova kao i četiri stotine atrakcija. Aplikacija će vam dati prijedloge interesantnih lokacija i atrakcija a zanimljiva mjesta možete pronaći u okolini gradova koje namjeravate posjetiti. Ako želite saznati kako doći do njih doći, dobićete informacije o dužini puta i pravcu kojim treba da idete. Korisnik ima mogućnost da ostavi recenziju ili da opiše svoje iskustvo.
Tim Black Software Studio, Tehnička škola Gradiška, aplikacija “HomeForMe”
HomeForMe aplikacija je namijenjena kao pomoć pri dizajniranju kuće ili stana i sadrži sljedeće funkcije: forum za razmjenu ideja i savjeta sa drugim korisnicima aplikacije, AR dizajn za lakše planiranje izgleda prostorije, pronalazak radnika za uređenje kuće, mogućnost ponude namještaja i proizvoda za kuću. Aplikacija je i mjesto za ponudu i potražnju poslova za uređenje stana.
Tim HeavenIT, Saobraćajna i elektro škola Doboj, aplikacija “Sanguis”
Sanguis je aplikacija koja ima za cilj da poveže dobrovoljne davaoce krvi sa onima kojima je krv potrebna. U doba pandemije korona virusa, smanjen je broj donatora krvi, a samim tim i zalihe krvi su znatno smanjene. Ova aplikacija je humanitarnog karaktera, pomaže korisnicima da postave obavještenje o potrebnoj određenoj krvnoj grupi, na određenoj lokaciji kako bi se drugi korisnici mogli prijaviti kao dobrovoljni davaoci, što je u hitnim slučajevima od neprocijenjivog značaja. Takođe, Sanguis pruža uputstvo za davaoce krvi, listu svih gradova u BiH u kojima je moguće donirati krv, kao i adrese ustanova koje vrše transfuziju.
Autori izabranih aplikacija su nagrađeni vrijednim mobilnim telefonima i stekli su pravo učešća na regionalnom takmičenju, gdje su se takmičili sa svojim vršnjacima iz Srbije i Crne Gore.
Pročitajte koja je aplikacija pobijedila na petom Regionalnom app izazovu.
Ukoliko vam se dopada neka od ideja ili aplikacija i želite da kontaktirate tim koji ju je osmislio, kontaktirajte njihovu srednju školu ili pošaljite mail na app.takmicenje@mtel.ba.